Translate this blog in your language

vineri, 4 decembrie 2009

ANTICOMUNISM - ANTI-PCR - ANTI-FSN - ANTI-PSD


Am pretentia ca vorbesc si scriu bine in limba romana, am un nivel de cultura care imi da dreptul sa ma numesc intelectual, am anumite pretentii de la cei care fac apel la ratiunea mea. Nu pot vota un prostanac si un mincinos, care se duce in miez de noapte, ca un catelus, la un "aporte " al stapanului si apoi vine si jura ca este independent fata de "moguli".



Il apreciez in mod exceptional pe presedinte pentru ca este un adevarat luptator. Incontestabil aceasta este calitatea lui principala recunoscuta de prieteni si dusmani. Permanent in primul rand, determinat si plin de forta un adevarat Presedinte pentru Romania.

Votez Basescu in turul 2 si detest candidatul de carton al PSD!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu