Translate this blog in your language

duminică, 6 decembrie 2009

SCARBA ! SILA ! ===> Vointa dar fara putinta


Incep prin a spune ca imi este foarte sila de ceea ce se intampla in tara asta FRUMOASA. Am fost sa aleg intre un "nebun" si un reprezentant de carton al criminalilor din 89'-90' si toti anii de comunism. Traim intr-o tara unde omul de rand isi reneaga fratii/sangele/neamurile/luptatorii/conducatorii si atunci ce rost mai au intrebarile de genul "ce cauta criminalii la putere, din nou?" / "vai astia chiar au vandut toata tara?" / "traim intr-o tara de tristi sau mi se pare mie?" / "etc????????"

Nici o maicuta n-a spalat camasile ce s-au patat pe campul de lupta cu sangele vostru varsat.

"Un fapt e numai atunci istorie cind nici una din radacinile lui nu mai atinge prezentul." - Nicolae Iorga

"Dacă poţi merge, de ce să te târăşti?" - Nicolae Iorga

"Până acum oamenii n-au găsit alt drum spre adevăr decât greşeala." - Nicolae Iorga

Nicolae Iorga este un patriarh al culturii romane.
Nicolae Iorga (n. 17 ianuarie 1871, Botoşani - d. 27 noiembrie 1940, Strejnic, judeţul Prahova) a fost un istoric, critic literar, documentarist, dramaturg, poet, enciclopedist, memorialist, ministru, parlamentar, prim-ministru, profesor universitar şi academician român de origine aromână (macedoromână) (vezi Hristu Cândroveanu "UN veac de poezie aromână").

Ne-au omorit profetii sau au reusit sa-i aduca la tacere si tot ORBI ati ramas.

In memoria tuturor LUPTATORILOR ROMANI care au vrut binele patriei, fratelui, poporului si neamului romanesc.







Am devenit slabi si d-asta ne conduc altii. -
Nimeni Altu'




Datorita unor asemenea oameni
Am pierdut tot ce-am iubit:
Patrie, familie, copii


Inchei prin a spune ROMANIA o padure cu multe, multe, multe uscaciuni.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu