Translate this blog in your language

vineri, 18 iunie 2010

Despre romantism....si nu numai


Romantismul insumeaza multe lucruri.

Oare sunt o fire romantica? Nu am considerat asta. Sunt indragostit tot timpul de ceva din jurul meu.

Sunt indragostit de viata, sunt indragostit de ce e frumos, de ce ma induioseaza, de prietenii mei, de lucrurile neinsemnate care ma fac sa zambesc, de internet, de cuvinte, de muzica, sunt indragostit de tine, cel care citesti acum pentru ca iti pierzi timpul citind gandurile mele.

Sunt indragostit de iubire, de diversitatea sentimentelor si de starea care mi-o induc.

Oare asta ma face un romantic?

Adesea ma gandeam ca fetele obisnuiesc sa spuna ca vor un barbat romantic.

Stiu ele ce cer? Am putea recunoaste romantismul?

Cum ar reactiona daca ar primi poezii de dragoste, serenade?

Daca ni s-ar aminti tuturor la fiecare pas cat de mult insemnam pentru o alta persoana?

Nu ne-am speria de tot ce se intampla?

Sigur nu o sa spunem “ha! ma iubeste, ce fraier.” ? Sau “cine are nevoie de poezii si alte dulcegarii, eu vreau rochita aia de la Prada! “.

Suntem insensibili, nu mai recunoastem frumosul. Nu ne mai incanta ce ar trebui.

Ma tot seaca si jocurile dintr-o relatie interumana. Imi tot spun, de ce trebuie sa ne jucam de-a indiferenta pentru a face pe cineva sa ne placa?

De ce trebuie ca teoria celui de-al 11-lea barbat sa existe?

Este stiuta in diverse forme.

Ceea ce am eu in minte suna cam asa:

Intr-o incapere sunt zece barbati si o femeie. Toti o servesc si se poarta frumos cu ea. Cel de-al 11-lea barbat intra, ii spune “hey. buna.” se intoarce si se baga in vorba cu ceilalti barbati. Acela este barbatul pe care Ea il vrea.
De ce ne atrage ce nu putem avea?

De ce, desi nu imi plac jocurile astea pentru ca ne complica prea mult existenta, au efect si asupra mea?
De ce preferam minciuna in locul adevarului? Pentru ca este mai frumoasa. Pentru ca nu putem suporta adevarul. Pentru ca suntem prea greu de multumit.

Mi-am dat seama de multe ori de cat de mult se vorbeste si se cauta cat mai multe informatii despre iubire si despre sex. Despre asta vorbesc prietenii mei. Despre asta vorbesc fetele.

Asta se cauta pe google. Nu stim sa iubim, hai poate ne ajuta google.

Ce trebuie sa fac la prima intalnire, cu ce sa ma imbrac, nu se mai pune problema daca va sarutati de la prima intalnire. Acum ele pun intrebarea: “Sa cedez din prima seara?”.

Ce gandesc barbatii, ce gandesc fetele, ce vor ele, ce vor ei?

Baieti stiti de ce nici macar Freud in cei 83 de ani de viata nu a reusit sa raspunda la intrebarea "Ce vrea de fapt o femeie?"

R: Nu veti şti niciodată.

Un comentariu: